۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

کتاب

کتاب

به نام خدا

کتاب وکتاب وکتاب نمایشگاهش دیشب تمام شد وخلاص .

دیروز سالگرد کتاب سوزی ادولف هیتلر بود .تنها او کتاب سوزاند؟ نه امروز هم کتاب سوزانده می شود ببینید کتاب سوزان هیتلر =از بین بردن تفکری غیر از تفکر یک دست

امروز هم یک دست می کنند در ایران و در کشور هایی که با نوع حکومت ایران هماهنگ هستندبله نمی سوزانند جمع اوری می کنند.

مسئله دومی که می خواهم بیان کنم این است که یک بار دیگر در مورد هدفم از این مطالب مینویسم قرار من با دوستان این است که من در مورد کتاب کتاب خوانی وکتابخانه وتمام مسائل مربوط به کتاب می نویسم ان هم بستر نوشتن من ایران است . از دوستان خارج از کشور خواهشمندم انه هم در این موارد از کشور محل اقامت خود بنویسند از فرهنگ کتاب وکتاب خوانی ودر این زمینه مرا کمک کنند هر کس در این مورد نوشت ،ویا قبلا نوشته مرا باخبر کند

دوستان داخل هم اگر ایراد واشکالی در نوشته های من می بینند بنویسند وبرای من پیام بگذارند تا به مطلب انان سر بزنم

مثلا جناب بهنود در بلاگ خود به کتاب سوزی پرداخته اند که بسیار جالب است من قصد دارم مطلب مدونی در این مورد جمع کنم که با امروز ما در ایران در تماس است.

خوب شما در اینجا نظرات که چه عرض کنم دست وپا زدن جناب وزیر را ببینید که می خواهد ثابت کند که نه ایران پر از کتاب خوان است که در ورای این دست وپا زدن برای اثبات دلیلش اثبات حکومت وسیاست های حکومتی است واگر کتاب خوانی به شکل حقیقی اش در این مملکت رونق یابد ضربه اش به بدنه نظام وسیاستهای ان بر می خورد.

اینها می خواهند به مردم ودنیا بنمایانند که مردم کتابخوان هستند چرا که در نمایشگاه شرکت می کنند ، من در پست قبلی گفتم که بسیاری از مردم که در این نمایشگاه می روند دلایلی غیر از خرید کتاب دارند .

وزیر در جای دیگر از اظهاراتش چنین گفت:

معاون فرهنگی وزیر ارشاد افزود: در گذشته بسیاری از اهل قلم معتقد بودند که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نباید به صورت یک فروشگاه بزرگ کتاب باشد. خوشحالیم از اینکه این پیشنهاد امروز از سوی همکاران ناشر مطرح می شود. ما باید به طور جدی آن را بررسی کنیم

من معتقدم در بسیاری از موارد که دولتمردان به بررسی قضیه ای ان هم با این غلظت پرداخته اند ان مسئله را نابود کرده اند که با سابقه درخشانی که از وزیر و معاونانش سراغ دارم این مسئله هم مستثنا نمی باشد

رادیو زمانه در برنامه های خود مصاحبه ای با بعضی از ناشران داشته که بسیار زیبا وشنیدنی است از پشت صحنه نمایشگاه ماجراهای بین ناشران و وزارت فرهنگ است.

من منتظر نوشته ها وتحقیقات شما دوستان از داخل وخارج از کشور هستم برای گذاشتن پیغام ادرس خود را حتما ذکر نمایید .


۲ نظر:

ناشناس گفت...

نه خیر فقط این هیتلر نبود که کتاب سوزان راه انذاخت. همزاد هیتلر در ایران (خمینی ) هم کتابسوزان راه انداخت و اضافه بر آن گفت قلمها را هم بشکنید. ولی خوب شما جوانید و آن دیگران هم تاریخ را تحریف کزده اند.

ناشناس گفت...

از شما دعوت به عمل می آيد که به عنوان مهمان ويژه قبل از افتتاح رسمی پايگاه های ايرانتونين از ان ديدن به عمل اوريد

مجموعه پايگاه های ايرانتونين در زمينه کانادا و ايرانيان مقيم کانادا ميباشد.


پايگاه پايه
www.irantonian.com

انجمن
www.irantonian.net

منتظر نظرات سازنده شما هستيم.اگر هم مايل بوديد به پايگاه های ما پيوند دهيد.در صورت نياز به کمک جهت قرار دادن پيوند با بخش فنی تماس بگيريد

با تشکر
روابط عمومی