۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۳, جمعه

روز فید

به نام خدا

روز گذشته روز جهانی کارگر وروزفید بوده است هردو مبارک باشد.

به مناسبت این روز یعنی روز خوراک یا فید که درنورلند ان را مطالعه کردید ومن از دوست عزیز جناب نورلند تشکر می کنم که کار مرا ساده کرد از گروهی از دوستان دعوت نمودم که به ما سر بزنند واگر علاقه به تبادل لینک داشتند یک پیامی به نام خودشان برای من بگذارند.

اما روز کارگر والا کارگران گرامی من کار وزحمت وتلاش وهمت شما را ارج می گذارم ا اما بیشتر نمی توانم حرف بزنم چرا که اینجا من ،نه سیاسی حرف می زنم ونه حوصله ف یلتر شدن وزندانی شدن و نه هیچ چیز دیگر رو دارم برادران زحمت کش روزتان مبارک، ما را ا خته کردند خوب بیشتر از این توقع نداشته باشید دلم پره گلویم گیر کرده یعنی بیخ خر ما رو گرفته اند اینکه ازشما زحمتکشان می خواهم توقع نداشته باشید.

این هم یک نوع از غیر سیاسی بودن است می بینید ما هم اگر با سیاست کار نداشته باشیم این سیاسته که سر تو کار وزندگی وحتی انسانیت وحس نوع دوستی ما می کند ما نفس می کشیم اماسیاسی نمی دانم همه دنیا اینطور است؟ یا تنها در اینجا چنین است که سیاست اینقدر در کار ها سر می کشد.

تا بعد....

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
ممنون که اومدی؛ اگر نظر هم نگذارم! مرتب به وبلاگت سر میزنم.
امروز آدرس جدیدت را در بخش پیوندهای وبلاگم گذاشتم.
مصطفوی:azadiestan.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام
مرسي از نظرتون..
با تبادل لينك هم موافقم

ناشناس گفت...

salam mer30 az inke vaght gozashtin va be weblog man sar zadin dar morede tabadol link ham khoshhal misham