۱۳۸۷ فروردین ۲۱, چهارشنبه

ارزو


به نام خدا
از جانب بلاگneverland به یک بازی دعوت شده ام از خوانندگان عزیز می خواهم شما هم در این بازی شرکت کنید ضرر جانی مالی روحی روانی و... ندارد.
به هر حال در این بازی موضوع، مطرح کردن آرزوهای محال و تقریبا ناشدنی است. انچه به نظر قاصر من می رسد این است که ایا پروراندن ارزو، در ذهن و زندگی با ارزو به همان سبکی که بلاگ نورلند از ان اسم می برد" یعنی ارزو های محال یا دست نیافتنی "صحیح است یا خیر؟
اما چه ارزومندی کار درستی باشد، یا کاری نا شایست، نمی توانیم خود را از دایره ان بیرون برانیم وهر کسی با کم و زیادش جزئی از اجزا دایره ارزومندان می باشد. کاری هم نمی توان کرد .
من هم مثل همه ،ارزوهایی دارم :
_ تکلم به دو یا سه زبان غیر از زبان مادری
_ زندگی در مناطق مختلف دنیا
_ مفید بودن در جهت رشد انسانیت وتاثیر گذار بودن در روند برابر ساختن بشر واز بین بردن فقر و طبقات اجتماعی بر اساس نژاد
خوب همانطور که ملاحظه می نمایید این ارزو ها به ترتیب امکان دسترسی به ان مرتب شده است امید هم دارم که به این ارزو ها برسم البته به ترتیب امکان !
از تمامی دوستان تقاضا دارم در این بازی شرکت فرمایید واز نظراتتان باقی دوستان را بهره مند سازید .

هیچ نظری موجود نیست: