۱۳۸۷ دی ۲۸, شنبه

.........آرزو: نستالوژیک

.........آرزو: نستالوژیک
سلام
این یعنی ایران یعنی وطن وخانه یعنی خاطرات وخطرات خانه ایا این جور نیست؟!

۹ نظر:

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام و سال نو مبارک

ناشناس گفت...

آقای جهانگرد با روزنامه همکاری می کنی؟
www.roozname.org

اگر علاقه داشتی یه تماسی با ما بگیر
roozname.org@gmail.com

موفق باشید

- گفت...

چه کنیم جهانگرد جان . میهن دوستی و هویت آدم است. سن ما به جایی رسیده که فراموشی نمی پذیرد. ای کاش وطن هم مثل گلدان بود که می شد با خودت به هر جایی خواستی ببری. هر چه باشد تمام عزیزان آدم در همان سرزمین اند و رویاها و یادها و هزار بدبختی دیگر. اگر این جا به دنیا می آمدم می توانستم خودم هاکی روی یخ بازی کنم. شاد باشی و سبز. زیاد هم فکر این طرف ها نباش. صدای دهل است . ما هم مثل شما کار می کنیم و چهل درصد مالیات می دهیم و سرماه هم می ماند همان چیزی که برای شما می ماند. قدر آن آفتاب را بدانید. ویتامن د مجانیست.

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... و همه حق دارند با هم اختلاف نظر و عقیده داشته باشند ... بخاطر همین هم امیدوارم دوازده بالاخره بدر شود تا با این اختلاف نظرها و عقاید با همدیگر هرجا دلمان خواست با بحثهای اتشین اگر هم نتوانستیم و حتی نخواستیم همدیگر معتقد کنیم، خود را اگاه تر کنیم

راسكلنيكف گفت...

آره همينجوره!
سلام

خسرو گفت...

سلام
سال نو مبارك
اميدوارم سال خوبي داشته باشين

خسرو گفت...

سلام
ممنون
شما هم سال خوبي داشته باشي

خسرو گفت...

اينجا چرا به روز نمي شه؟

سیداحمدجعفری گفت...

با سلام
من با آنکه به طور کلی با انقلاب وروشهای خشونت آمیز مخالفم ،اما این موضع به هیچ وجه به معنای تایید وحفظ وضع موجود نیست.من همانطور که گفتم از نظر شخصی در وهله اول خواستار دانستن هرآنچه به من مربوط است هستم تا با آگاهی کامل در مورد تقسیم پول سرگردان حاصل از ظلم به خودم ورفع اختلاف برسراین موضوع تصمیم بگیرم ودوست دارم درمورد سرنوشت زندگی ام شخصا ودر هوشیاری کامل تصمیم بگیرم وبهمین دلیل هم در مورد سرنوشت دیگری تصمیم نمی گیرم وبه هیچ وجه متعرض دین فرد دیگری نمی شوم.واز سویی سرنوشت من وابسته به جامعه ای است که در آن زندگی می کنم واز نظر سیاسی خواستار آزادی،عدالت،پیشرفت،امنیت ،شغل ورفاه ومسکن و...برای همه هستم و با آنکه مخالف چندهمسری وپوشش اجباری و... هستم ،اما برای تغییر به راههای قانونی ومسالمت آمیز اعتقاد دارم وبا آنکه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر تقلب صورت گرفته است ودکتراحمدی نژاد را رئیس جمهور مشروع نمی دانم ،اما بعنوان رئیس جمهور مستقر باید به وظایف قانونی اش عمل کند و من همچنان به جمهوری اسلامی بعنوان یک شیوه حکومت معتقدم وبه نظر من با استفاده از همه ظرفیتهای موجود در قانون اساسی واصول معطل مانده در آن از جمله حق داشتن تجمع وتظاهرات بدون خشونت و آزادی مطبوعات و برگزاری رفراندوم برای تغییر و...بیشتر اختلافات موجود از بین می رود واصلاحات تدریجی صورت می گیرد.من همچنان منتظرم.